Tjenester

Krisekommunikasjon

Når krisen er et faktum, stilles det helt spesielle krav til kommunikasjon og omdømmehåndtering. Mange års erfaring som ansvarlig for krisekommunikasjonen i DNV og som journalist i NRK gir solid faglig bakgrunn for å gi råd til bedrifter eller organisasjoner som opplever kriser.

Mediehåndtering

En virksomhets omdømme blir påvirket av en krise, enten virksomheten selv tar et aktivt grep om kommunikasjonen eller ikke.  I dagens medieverden er det ingen steder å gjemme seg.  Derfor er det avgjørende å kunne håndtere media så profesjonelt som mulig.

Trening av talspersoner

Når en krise inntreffer er det viktigere enn noen gang at ledelsen står frem som både handlekraftig, tydelig og trygg. I løpet av meget kort tid vil det bygge seg opp et medietrykk, – med forventning om at virksomheten står frem og informerer.

Møte/debatt ledelse

Møteledelsen ved konferanser og seminarer kan skape engasjement – eller den kan drenere energien i gruppen. Tore Høifødt har lang erfaring med å lede konferanser både i Norge og internasjonalt.

<!–more–>

Gode debatter er en spesielt effektiv form når et tema skal belyses fra flere sider. For å kjøre engasjerte debatter kommer journalistisk erfaring godt med.

<span>%d</span> bloggers like this: